
DE AMALIA DOBRE
love brands
NALU
Începem seria Love Brands cu NALU Underwear, unul dintre brandurile pe care le vizităm atunci când ne dorim lenjerie intimă și costume de baie cu design minimalist și din materiale prietenoase cu pielea.
Am vorbit cu Raluca Lupșa, managing director NALU, despre schimbările prin care trece acum brandul și despre cum s-a adaptat noului context.


CE FĂCEA NALU CÂND A ÎNCEPUT PANDEMIA LA NOI?
Pandemia ne-a prins în timp ce lucram la noua colecție de costume de baie. Eram în punctul în care stabileam ultimele detalii legate de tipare și materiale, și lansasem și o campania de reduceri, pentru produsele din colecțiile anterioare.

CUM SE DESFĂȘOARĂ ACUM TOT PROCESUL CREATIV? CUM LUCRAȚI?
Toate schimbările și restricțiile care au apărut au încetinit puțin acest proces, dar munca la noua colecție continuă să avanseze, desigur cu toate măsurile de precauție. Fabrica din Cluj cu care noi lucrăm nu și-a suspendat activitatea, iar comunicarea cu ei o facem online. La fel și cu echipa. Muncim fiecare de-acasă și încercăm să fim cât mai prezenți în Social Media.


CE FACE ACUM NALU?
Comezile pleacă de la showroom o dată la două zile, iar firma de curierat ne-a asigurat că a luat toate măsurile pentru a minimiza riscurile.

Ne-am schimbat puțin și strategia de comunicare și încercăm să promovăm și alte branduri românești care au nevoie de suport în această perioadă.
Din fericire comunitatea noastră a înțeles că e o perioadă dificilă, și continuă să ne susțină prin comenzi de produse și giftcarduri, prin mesaje și feedback pozitiv, iar asta ne motivează să facem toate eforturile pentru a merge mai departe cu planurile și proiectele noastre.


CUM SE VEDE DE LA TINE, RALUCA, ACEASTĂ NOUĂ REALITATE A INDUSTRIEI MODEI?
Lucurile se vor schimba cu siguranță după pandemie, și mai mult ca oricând, brandurile și inițiativele locale vor avea nevoie de susținere. Din păcate, în aceste momente e și foarte multă incertitudine, dar noi mergem mai departe motivați de aceleași principii: minimalism, simplitate, materiale de calitate, și așa cum am mai spus, buying better-made things helps us buy less.


CE VĂ ANIMĂ ZILELE ACESTEA?
Încercăm să facem și noi, ceea ce le sugerăm și celor care ne urmăresc, să citim o carte pe care ne dorim de mult să o citim, să ne conectăm cu cei apropiați, să medităm, să respirăm, să luăm o pauză, dar și să ajutăm și să ne implicăm în inițiativele civice apărute în tot acest context.
Iar unul dintre aspectele care ne-a preocupat și până acum și care din păcate ia amploare în perioada asta, e violența domestică. Așa că am reluat campania începută în luna martie de a dona profitul din vânzările The Dream Bodysuit către proiectele Asociației A.L.E.G.
E important să rămânem optimiști și încrezători. Faptele bune pe care le putem face în momentele astea ne pot alimenta optimismul și speranța.


CUM PĂSTRAȚI LEGĂTURA CU COMUNITATEA VOASTRĂ?
La fel ca până acum, suntem zilnic prezenți în Social Media, răspundem solicitărilor venite pe e-mail și pe celelalte canale de comunicare, deci din punctul acesta de vedere lucrurile nu s-au schimbat. Așa că, dacă vreți să aflați noutăți despre Nalu, vă așteptăm pe paginile noastre de Instagram și Facebook.

Descoperă mai multe povești în newsletterul nostru!
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.