De Mădălina Ionescu

»

Love Brands

„Skincare is selfcare” e deviza Skinergist, un nou beauty spot online

Skin love

Călătoria noastră în lumea brandurilor locale pe care le iubim continuă. Azi ne oprim la Skinergist, spațiul în care știința frumuseții pielii se împletește cu cea a atenției față de sine.

Am stat de vorbă cu Maria Ianus, fondatoare Skinergist, despre începuturi, pasiuni, ingrediente benefice și ultraîngrijire.

Cum a început povestea Skinergist? Și ce semnifică numele brandului?

»

Totul a început încă din perioada în care eram la Facultatea de Farmacie. În urma unor probleme cu tenul (acnee, hiperpigmentare, sensibilitate), am început să mă documentez în privința ingredientelor și a tratamentelor și să identific beneficiile acestora. Cunoștințele din chimie și farmacie m-au ajutat să înțeleg mai multe din domeniul cosmetic și să-mi formez o bază prin care să evaluez produsele cosmetice. Apoi a devenit o mare pasiune.

Browse the best offers at

Browse our list of hotel deals and packages to find the perfect offer for you. Book today and save on your next booking with Hefaistos Hotel Group!

Skinergist este un proiect pentru piele, corp și suflet. A fost construit într-o perioadă de maturizare, în care am descoprit importanța și starea de bine pe care ți le oferă îngrijirea de sine și rutina de skincare. De aici și tagline-ul „Skincare is Selfcare”. Povestea numelui este un joc de cuvinte între „skin” și „energy”. Produsele de pe platformă aduc energie pielii și bucurie femeilor.

Ce criterii trebuie să 
îndeplinească brandurile pentru a se regăsi în catalogul Skinergist?

»

Cele care trec testul îndeplinesc criterii ce țin de calitate, eficientă și siguranță de folosire. Mă uit la tot ce are de oferit brandul respectiv – de la poveste, ingrediente active, textură sau miros la mod de comunicare și ambalaje. Mă inspiră brandurile inovatoare, care au o poveste în spate, care sunt create cu spirit de răspundere față de mediul înconjurător și de oameni și care vin cu formulări inovative și tehnologii noi.

Îmi place ca un produs cosmetic să mă surprindă. Din toate motivele acestea, brandurile de pe platformă sunt nișate și nu se găsesc pretutindeni.

De exemplu, unul din brandurile mele portugheze preferate, Benamor, are o poveste interesantă: a fost fondat în 1925, în Lisabona, de către un farmacist misterios care a creat unguente miraculoase în atelierul său din Campo Grande. Toate rețetele sale sunt bazate pe ingrediente naturale în concentrații mari și respectarea mediului înconjurător, au arome citrice, florale sau dulci captivante, iar ambalajele colorate și irezistibile sunt inspirate de stilul art deco.

M-ai făcut curioasă. Cum arată procesul tău de selecție și testare a unui produs?

»

Pentru că am lucrat în producție, am ajuns la „performanța” de a-mi da seama dacă un produs este eficient sau nu după ce citesc INCI (n. red.: International Nomenclature of Cosmetic Ingredients). Am multe discuții cu producătorii despre concentrații, ingrediente controversate ca alcoolul și parfumurile, siguranță de folosire pentru femei însărcinate sau contraindicații. Apoi ajung la testarea propriu-zisă, întâi pe pielea mea, ulterior unele produse ajung la un grup de prietene, cu tipuri de ten și probleme diferite.

Skinergist vine și cu propriul produs, The Face Yoga Tool Kit. Cum a fost gândit și ce conține?

»

Am construit The Face Yoga Tool Kit pornind de la ideea iubirii de sine, cuarțul roz fiind piatra iubirii universale și oferind sentimente de pace și calm. Mai mult decât atât, fiind un set 3-în-1 de accesorii de înfrumusețare, îl poți oferi cadou persoanelor iubite. Masajul cu roller-ul și Gua Sha din cuarț roz este un must în rutina zilnică deoarece reduce tensiunea și stimulează circulația.

Astfel, ajută pielea să fie hrănită cu nutrienți, stimulează absorbția ingredientelor active și ajută la reducerea ridurilor fine și a tenului umflat.

Oferiți și consultanță pentru cliente, dincolo de sfaturi de îngrijire. Acest proces cum decurge?

»

Browse the best offers at

Browse our list of hotel deals and packages to find the perfect offer for you. Book today and save on your next booking with Hefaistos Hotel Group!

Avem secțiunea Skin Helper, prin care încercăm să ajungem mai aproape de cliente, să le aflăm problemele și să găsim soluții. Ele ne pot contacta la adresa de e-mail contact@skinergist.com, prin mesaj direct pe rețelele de Social Media sau pe Whatsapp.

De ce este important să abordăm conceptul frumuseții în termeni ca organic, bio, green, clean?

»

Cred că această abordare a frumuseții în concepte tip organic, bio, green, clean vine de la iubirea noastră pentru natură și pentru că vrem să trăim cât mai aproape și în armonie cu aceasta. E o nevoie nativă, normală să tindem către produse care sunt create cu simț de răspundere față de mediul înconjurător și oameni. Sunt multe ingrediente naturale sau de origine naturală care aduc extrem de multe beneficii și este normal ca acest concept să existe și în beauty. Nu este natura cea mai mare inspirație a noastră?

Pentru că este o temă încă ambiguă, te întreb: chimic sau sintetic în skincare înseamnă automat toxic?

»

Chimic înseamnă și natural, și sintetic. Tot ceea ce ne înconjoară, indiferent dacă este natural sau sintetic, este chimic. Este greșit să folosim acest termen pentru a descrie doar ceva făcut în laborator (sintetic). Sintetic în skincare nu înseamnă automat toxic, sintetic poate însemna inovație și tehnologie sau înlocuirea unei resurse pe cale de dispariție cu ceva sustenabil.

Important este să ne informăm, să evaluăm riscurile și beneficiile și să luăm hotărâri echilibrate. Știința evoluează în timp și sunt de părere că vom ajunge în viitor să împăcăm aceste două concepte, natural și sintetic.

Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.