
DE AMALIA DOBRE
love brands
MURMUR
Seria Love Brands continuă cu MURMUR și Andreea Bădală, fondatoare și designer, care ne-a împărtășit o parte dintre preocupările pe care le are acum, dar și cum s-a adaptat brandul la noul context.

Ce făcea MURMUR când a început pandemia la noi?
Tocmai mă întorsesem acasă după Fashion Weeks și pregăteam lansarea colecției de primăvară-vară 2020. Mi-am dat seama rapid că nu va mai fi cazul unei lansări fizice, așa cum o gândisem. Am mutat lansarea colecției online, în același timp cu lansarea shop-ului nou murmurstore.com


Cum se desfășoară acum tot procesul creativ? Cum lucrezi?
Funcționăm într-o echipa mică în perioada aceasta și am mutat tot focusul online. Mi-am canalizat creativitatea în a le transmite clientelor fidele nu doar crezul și produsul MURMUR, dar și mood-ul din jurul brandului.

Ce face acum Murmur?
Suntem super activi online. Am inițiat mai multe proiecte, din dorința de a oferi mai multe porții de fantezie, într-o realitate care e dură și stresantă. În fiecare săptămână, comunicăm teme din colecția nouă. Vineri este însă ziua cea mai așteptată de clientele MURMUR.

Am transformat evenimentul nostru bianual de Sample Sale, în cadrul căruia vindeam colecții din trecut, într-un buton de Outlet în shop.

Mi-am dorit să le ofer mai mult decât niște produse pe care și le doreau la prețuri mai bune, așa că în fiecare săptămâna prezint o selecție sub forma unui episod, o temă specifică MURMUR.
Este fix dorința mea de a spune că nu trebuie să uităm că suntem femei și să ne bucurăm de asta, chiar dacă suntem total însingurați în perioada asta de distanțare socială. E mai mult decât un produs, este o pastilă de ridicare a moralului.
Am avut teme de la „the Good Housewife“, la „Sensual Loungewear“ - practic ce poate să îți aducă o doză de fantezie, cât stai închisă în casă.
Pe lângă piesele MURMUR din selecție, facem sugestii de filme, fotografi, artă, playlist-uri… totul ca să îți poți recrea atmosfera într-un mix de culturalizare, ludic și bucurie de a fi femeie. Cred că și dacă dansezi cinci minute singură, în casă, e un câștig.
Un alt proiect la care țin este o serie de interviuri pe care le fac chiar eu cu oameni creativi care îmi plac. Mi-am dat seama că am foarte multe conversații frumoase cu mulți oameni din domenii diferite și m-am hotărât să le împărtășesc cu comunitatea MURMUR.


Cum se vede de la tine această nouă realitate a industriei modei?
Ce e clar este că vom reveni într-o nouă normalitate. Sper că vom consuma mai puțin, mai documentat, mai asumat și mai aproape de propria personalitate. M-ar bucură foarte mult să văd calendarul modei schimbat în direcția unui timp de creație și producție mai lung și realist pentru branduri.
Ritmul de până acum nu a fost uman. Eu am hotărât deja schimbări majore pentru mine și echipa mea și cine își va dori să lucreze cu noi se va alinia la ceea ce ne-am propus și când ne-am propus să le facem.

Este foarte multă muncă în spate și avem nevoie de timp. La asta lucrez acum - la a ne oferi mai mult timp.


Ce te animă zilele acestea?
Mă animă proiecțiile viitorului apropiat – să planific schimbarea în bine, și când spun bine mă refer la „quality over quantity“; să îmi revăd iubitul și prietenii; să călătoresc din nou.

Un sfat bun pe care l-ai primit de la cineva în perioada aceasta.
Tata este o sursă inepuizabilă de energie pozitivă. De cele mai multe ori mă ajută doar spunându-mi lucruri simple: „nu uita să zâmbești în fiecare zi, să vezi și lucrurile mici și să te bucuri de ele“.


Cum păstrezi legătura cu comunitatea Murmur?
Clientele fidele sunt super aproape, cel mai mult la telefon, pe WhatsApp, iar aici ideea este să venim în întâmpinare cu un serviciu peste așteptări. Comunicăm prin newsletter. Foarte active din punctul de vedere al conversațiilor sunt canalele de social media.
De multe ori, conversația se mută și de pe shop-ul online pe telefon. Este foarte important că putem explica și oferi sprijin clientelor MURMUR. Dăm sfaturi legate de măsură, styling, materiale și contează enorm pentru ele, iar pe cealaltă parte, contează enorm pentru noi faptul că primim feedback de la ele.
Sunt zile în care primim mesaje de mulțumire pentru mesajele personalizate pe care le-am trimis în colete sau pentru parfumul cu care am dat hârtia de mătase a coletului. Sunt alte zile în care suntem atenționați că am greșit ceva. Mă bucur să văd atâta sinceritate, autenticitate și apreciere, pentru noi sunt motorul care ne face să continuăm cu entuziasm ceea ce facem.
Așa că, mai presus de orice, cred că vreau să mulțumesc tuturor clientelor care au fost atât de aproape și în această perioada și au comandat în continuare și au apreciat rolul MURMUR - acela de a te ajuta să te bucuri că ești femeie.

Descoperă mai multe povești în newsletterul nostru!
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.