
Andreea Grecu
love brands
MADISON ABSOLUTE BEAUTY
Continuăm seria #LoveBrands cu Madison absolute beauty, parfumeria care ne-a cucerit prin fina curatoriere de branduri exclusive de parfumuri conceptuale de creator, produse premium de înfrumusețare și îngrijire, precum și o selecție aparte de bijuterii artizanale.

Am stat de vorbă de Madeleine Florescu, fondatoarea Madison, despre toate provocările scoase în cale de această perioadă de criză, schimbările prin care trece business-ul său și despre cum face față în noul context o industrie care se bazează mult pe simțuri, atingeri și interacțiune.


CE FĂCEA Madison CÂND A ÎNCEPUT PANDEMIA LA NOI?
La MADISON eram în plină negociere de introducere de branduri noi, eu eram la Paris unde aveam întâlniri cu creatorii de bijuterii în timpul Paris Fashion Week și ne gândeam și la o extindere.


CE face acum? ce s-a schimbat în modul vostru de lucru?
Majoritatea proiectelor au fost puse în hold, iar panica din primele zile a cedat locul rațiunii și regrupării. Am redus programul de lucru la o zi pe săptămână pentru fiecare consilier de beauty, iar interacțiunile din magazin au fost înlocuite cu cele de la telefon și email.
Am lansat și un serviciu special: MADISON concierge: atunci când sună un client, putem avea o conversație video, plimbându-ne prin magazin, arătând produsele, explicând beneficiile, iar așa se creează o „iluzie” că suntem apropiați. Ne e dor de vremea când râdeam și interacționam cu clienții.

Este o socializare aparte care are în comun trăirile inspirate de parfum, frumusețea strălucirii unei bijuterii, savurarea unei cafele împreună.


Cum v-a sprijinit comunitatea Madison în această perioadă?
Clienții noștri sunt o comunitate, după cum bine formulezi. Au fost flexibili și înțelegători, iar legătura pe care o avem și-a spus cuvântul și în această perioadă. Tot ce am încercat să facem a fost să ne simțim aproape unii de ceilalți, iar conversațiile, vânzările, „viața” a început să curgă de la sine în noua normalitate. Am avut vânzări, deși ceva este schimbat.

Cum se vede de la voi noua realitate din domeniul frumuseții?
Pentru moment categoria „parfum” a luat cuminte un loc II, cedând teren îngrijirii corpului și tenului, produselor de parfumat ambientul.
Deși avem un portofoliu atractiv de produse de îngrijire a corpului și de parfumat casa, din punctul nostru de vedere parfumul este responsabil pentru stările noastre pozitive în egală măsură.

Ba mai mult, parfumul are efectul de a te transporta unde nu poți merge fizic și deci te influențează pozitiv și mental și emoțional.
Dar cred că șocul inițial a activat instinctul de conservare mai aprig, iar ulterior, peste câteva săptămâni, poezia și emoția își vor relua și ele rolurile, iar parfumul va reapărea în căutări.


Un sfat pentru micii antreprenori locali pentru a face față unei astfel de crize
Este foarte dificil pentru ei. Știu ca și la noi, am avut proiecte și vise care au trebuit să fie amânate în cel mai bun caz, iar în cel mai rău caz au trebuit să dispară complet. Asta e dureros, pentru că speranța și visarea sunt instrumentale pentru a progresa.
Ce ajută în aceste situații, pragmatic vorbind, este să ai bani puși deoparte. Dar știu ce înseamnă să spui asta unui antreprenor mic, care își folosește și banii pe care nu îi are. Trebuie psihic tare și niște rezerve financiare.

Cum veți sărbători prima zi de normalitate?
Impreună, bineînțeles, la MADISON. Nimic special, doar împreună!

Descoperă mai multe povești în newsletterul nostru!
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.