De Mădălina Ionescu

»

Love Brands

Bloom Shop, buticul online cu delicii de beauty coreene

K-Beauty

Continuăm seria noastră dedicată brandurilor locale pe care le iubim și ne oprim, de data aceasta, în culisele Bloom Shop, o sursă cool de produse cosmetice de origine sau inspirație coreeană.

Am stat de vorbă cu Doina și Ioana Diaconu, mamă și fiică și fondatoarele brandului, despre începuturi, filosofia Bloom Shop și de ce produsele asiatice trebuie să ocupe un loc de frunte în arsenalul nostru de înfrumusețare.

Cum a început totul? Care e povestea Bloom Shop?

Doina: Povestea noastră a început în 2016, ca o mică afacere de familie. Ne doream să facem ceva împreună și a părut o ocazie numai bună să pornim de la o pasiune pe care o împărtășim. Relația noastră a fost mereu foarte apropiată, chiar dacă de câțiva ani locuim în orașe diferite, iar Bloom a fost acel proiect comun la care să lucrăm și pe care să-l creștem împreună.

Ioana: Îngrijirea și atenția la detalii e ceva ce-am învățat de la mama de la o vârstă fragedă. Așa că a părut un pas natural să construim ceva pornind de la asta. Când a venit cu ideea de a aduce cosmetice coreene, o zonă puțin explorată în România acum 5 ani, am fost de acord imediat. Ca întotdeauna, intuiția ei s-a dovedit inspirată și iată-ne, ani mai târziu, la Bloom Shop, mamă și fiică, căutând cele mai bune astfel de produse.

De ce produse cosmetice de origine și inspirație coreeană?

Doina: Mă fascina de ceva timp cultura aceasta și m-am îndrăgostit de cultul îngrijirii coreene, de atenția pe care o acordă femeile tenului. Pentru ele, prevenția este esențială, iar tratamentul se face mereu cu produse specifice fiecărei probleme. Odată ce începi să studiezi asta, nu îți vine să te oprești. Industria K-Beauty investește mult în cercetare și are un ritm de inovație alert, punând accentul și pe ingrediente naturale.

Așa că următorul pas a fost să le încercăm pe pielea noastră și apoi să le recomandăm tuturor prietenelor și cunoștințelor.

Cum ați descoperit brandurile care se regăsesc acum în buticul online?

Doina: Am pornit cu un catalog de produse și branduri recunoscute, care aveau multe recenzii la nivel internațional și o eficiență dovedită. Acestă etapă a ajutat la creșterea încrederii clientelor noastre. Lucrăm constant cu saloane de beauty și avem un expert cosmetic care ne sfătuiește și ne ajută să construim o ofertă cât mai variată.

Ioana: Încet-încet, pe lângă brandurile mari, ne-am orientat atenția spre descoperirea unor nume noi. Oferta de K-Beauty a crescut în România cu alte magazine care vând branduri de renume, așa că ne-am dorit să aducem ceva fresh. Citim și urmărim tot ce ține de noile inovații, iar când descoperim un nou brand, lucrăm cu Violeta, consultantul nostru cosmetic, pentru a-l testa și a hotărî dacă poate fi o adiție bună.

Am reușit să aducem, în exclusivitate, în ultimii ani câteva branduri cu care ne super mândrim, printre care CU SKIN, Toun28 și One Thing.

Ce alte criterii trebuie să îndeplinească acestea pentru a face parte din portofoliu?

Doina: Formula cosmeticelor este foarte importantă, iar fiecare produs pe care îl includem în catalog este testat și analizat de consultantul nostru. Am căutat să acoperim atât nevoile comune, de zi cu zi, cât și pe cele mai puțin întâlnite, astfel încât să avem câte un produs pentru fiecare problemă.

Ioana: Pentru mine este foarte important și packaging-ul, fiind cel care poate face diferența în primul impuls de cumpărare atunci când vezi un brand nou. Evident, eficiența și calitatea produsului primează, dar un ambalaj bun poate să facă diferența. În procesul de selecție contează mult și filosofia companiei: ne dorim ca produsele să fie nu doar cât mai naturale, ci și cruelty-free.

Acordați și consultanță online. Cum decurge acest proces?

Doina: Cum produsele coreene sunt de cele mai multe ori hiper-specializate pe fiecare problemă a tenului și rareori este recomandată varianta one fits all, personalizarea rutinei de îngrijire a devenit foarte importantă. Primeam de multe ori întrebări și cereri de recomandări, așa că am hotărât să lucrăm cu o cosmeticiană pentru a putea oferi serviciul de consultanță online.

Ioana: Practic, tot ce trebuie să faci este să ne scrii pe consultant@bloomshop.ro despre ce tip de ten ai, ce probleme punctuale sau istoric ai, ce alte produse folosești și în ce buget, iar consultanta noastră îți va construi o rutină personalizată și va da recomandări din produsele Bloom. Ea oferă și sfaturi de nutriție pentru fiecare tip de piele și păstrează legătura cu clientele în cazul în care au nevoie de sfaturi adiționale.

Este un beneficiu binevenit în oferta Bloom Shop și a funcționat foarte bine, mai ales în ultimul an, când vizitele la cosmetică s-au rărit pentru multe dintre noi.

Ce ar trebui să știm noi, femeile, despre cultul îngrijirii coreene?

Doina: Îngrijirea pielii trebuie să fie o preocupare constantă pentru noi, nu doar atunci când vrem să tratăm anumite probleme sau să scăpăm de riduri peste noapte. Este mult mai ușor să previi decât să rezolvi probleme punctual. Personalizarea este un alt element important al îngrijirii coreene, alegerea produselor potrivite tenului fiind calea cea mai rapidă către un tratament eficient și de durată.

Cum vedeți noua paradigmă a frumuseții - mai curată, mai conștientă?

Ioana: Cred că reflectă o mișcare globală în care începem să fim mai atenți cu ce consumăm, de la alimente și beauty la haine și impactul nostru asupra lumii. Unul dintre primele lucruri pe care le putem schimba este să alegem produse benefice nu doar pentru corpul nostru, dar și pentru planetă, să fim mai atente la ingrediente, să consumăm mai puțin, dar mai bine. Brandul One Thing pe care l-am adăugat de curând în portofoliu exemplifică perfect această paradigmă.

One Thing creează formule bazate pe un ingredient unic, 100% extracte din plante, fără aditivi chimici. Ne bucurăm când descoperim produse care ne reflectă principiile și suntem entuziasmate să le prezentăm publicului.

Love Brands

Strata Gallery este unul dintre cele mai noi locuri din București. Descoperă galeria prin ochii Medinei Pop, co-fondatoare.

Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.