Fapte pentru un viitor mai bun.

Transport eficient cu emisii reduse
conform unui raport al Comisiei Europene. De aceea este nevoie acum, mai mult ca niciodată, ca toate companiile să își regândească, pe termen lung, sistemele de transport și felul în care emisiile acestora afectează planeta.
Transportul generează aproape un sfert din emisiile de gaze cu efect de seră din Europa și reprezintă principala cauză a poluării aerului în orașe,
toate aceste soluții durabile pot contribui la diminuarea schimbărilor climatice și la minimizarea impactului negativ pe care transporturile îl au asupra mediului înconjurător.
Rute planificate mai eficient, emisii de carbon reduse, combustibili alternativi și mașini electrice –

În acest sens, Lidl România depune eforturi susținute pentru a-și limita amprenta de carbon, aliniîndu-și constant standardele la politicile europene în materie de dezvoltare durabilă.

Îți prezentăm în continuare cum arată situația pe plan local.

Lidl România a redus numărul de kilometri parcurși pentru transportarea mărfurilor prin eficientizarea rutelor dintre depozite și magazine.
Dacă în primul raport de sustenabilitate Lidl, pentru anul financiar 2016, retailerul reușise să reducă distanța medie parcursă de camioane între depozite și magazine de la 231 km la 164 km, în anul financiar 2020, distanța medie a ajuns la 115 km.
renunțându-se astfel la vehiculele vechi care emit noxe nocive pentru sănătatea noastră și contribuie la încălzirea globală.
Tot în anul financiar 2020, 100% din camioanele cu care compania a transportat marfă au avut motoare Euro 5 și Euro 6, față de 79% în anul financiar anterior,

toate magazinele deschise în perioada martie 2020 - februarie 2021 au fost dotate cu stații de încărcare pentru mașinile electrice,

clienții având la dispoziție 100 de puncte de încărcare în parcările magazinelor Lidl, cifră valabilă la finalul anului financiar 2020.
Și clienții Lidl România sunt sprijiniți în demersurile lor de a duce o viață sustenabilă, fiind încurajați să aleagă transportul sustenabil atunci când merg la cumpărături.
o serie de articole creată împreună cu Lidl România, despre faptele care produc schimbarea în comunități. De la reducerea poluării cu plastic a mediului și investițiile în demersuri educative timpurii, la transport cu impact mai redus asupra mediului și produse cu certificări din domeniul sustenabilității, compania demonstrează că lucrurile se pot schimba în bine, faptă cu faptă.
Acesta a fost al
treilea episod din
„Fapte pentru
un viitor mai bun”,
Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.