
news
DE AMALIA DOBRE
Jazz x Haruomi Hosono, Loewe x roșii din grădină și alte actualități care mi-au atras atenția

Campanii, expoziții, parfumuri de cameră, schițe cu migrarea directorilor de creație pe harta modei și tot felul de noutăți care mi-au atras atenția zilele acestea într-un buletin lejer de știri săptămânale.

Coco Capitan și marea
Pentru Naïvy, expoziția ei solo care se întâmplă acum la Londra, Coco Capitan a adunat timp de mai mulți ani, mai intens în ultimele șase luni cât a organizat selecția, fotografii mai vechi cu marinari, obiecte găsite de-a lungul timpului, piese vestimentare din costumația lor modificate de ea, picturi de-ale ei etc. Naïvy e la galeria Maximillian William din Londra și ține până pe 30 octombrie.


Kim Jones meets Fendi
După anunțurile din ultimele luni despre Matthew Williams care preia cârma creativă la Givenchy și Raf Simons care va împărți biroul cu Miuccia Prada la Prada, zilele trecute am aflat că directorul de creație de la Dior Men, Kim Jones, adaugă sub bagheta sa și Fendi Womenswear, ceea ce ne crește interesul pentru ce urmează cu această casă unde Karl Lagerfeld și-a lăsat amprenta timp de 54 de ani.



„Open Doors to a World of Fashion“
E numele celei mai recente campanii Farfetch, care îi aduce laolaltă pe Harley Weir, Leslie Zhang, Lotta Volkova, Simon Cahn într-o serie de imagini în care se regăsesc piesele din colecțiile de toamnă-iarnă 2020 disponibile acum pe platforma de shopping. Campania marchează și o schimbare de look a identității de brand pentru Farfetch, creată de Bureau Borsche.


NTS Radio x Haruomi Hosono
Demna Gvasalia și-a făcut public playlist-ul pe Apple Music, odată cu lansararea tricourilor și hanoracelelor Balenciaga din colecția capsulă „Hello, my name is Demna“. Asta ar fi știrea. Dar nu asta voiam să vă zic, ci că playlist-ul, deși n-are nicio legătură, m-a dus cu gândul la bijuteria asta pe NTS Radio. 6 episoade de pure joy curatoriate de Haruomi Hosono. Pe lângă muzică uneori și vorbește, alteori are discuții cu diverși artiști în japoneză, ceea ce o să vă prindă de multe ori zicându-vă în gând „cât de mișto sună japoneza asta“.


Loewe, parfum, roșii
Câte mirosuri nu ne urmăresc încă de când eram mici și pe care am fi vrut să le putem împacheta într-un recipient pentru a le accesa ori de câte ori ni se făcea dor? Un pas în direcția asta a făcut parfumierul Loewe, Nuria Cruelles, care a lucrat cu Jonathan Anderson la noile parfumuri de cameră ale brandului. Colecția Loewe Home Scent este inspirată de 11 esențe din frunze și flori de grădină: coriandru, frunze de roșii, sfeclă, iederă ș.a.

Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.