
De Mădălina Ionescu
»
Sustainable beauty
Garnier este oficial un brand cruelty-free
Great news
Produsele Garnier sunt recunoscute oficial ca fiind cruelty-free, acestea urmând să fie marcate cu simbolul programului Leaping Bunny al organizației Cruelty Free International.
Cruelty Free International este o organizație care militează pentru încetarea testării pe animale și pentru practicile cruelty-free. Garnier devine, de altfel, unul dintre primele branduri notorii internaționale care primește această certificare.
Programul Leaping Bunny le cere brandurilor să investigheze întregul lanț de aprovizionare, inclusiv toate materiile prime și ingredientele individuale, și să ofere dovezi concrete care să elimine complet posibilitatea oricărui caz de testare pe animale. Aprobarea trebuie acordată tuturor produselor din portofoliul brandului - acestea nu pot fi aprobate separat.

Mai multe despre această certificare și eforturile Garnier am aflat de la Ștefan Ilin, Marketing Manager Divizia Mass-Market L'Oréal România.
Care sunt pașii care au fost făcuți de Garnier pentru a deveni certificat în acest program?
La baza acestei certificări a stat un proces strict și îndelungat, care s-a desfășurat pe parcursul a 18 luni și care a fost posibil printr-o colaborare strânsă cu organizația Cruelty Free International. Așa cum impune programul Leaping Bunny al organizației, echipa Garnier a analizat cu atenție fiecare furnizor și fiecare sursă.
Am investigat întregul lanț de aprovizionare și am adus dovezi concrete care să elimine complet posibilitatea oricărui caz de testare pe animale. Ca să îndeplinim criteriile programului și ca să ne asigurăm că fiecare produs Garnier poate fi marcat oficial cu sigla Leaping Bunny, am strâns declarații de la peste 500 de furnizori din întreaga lume, care livrează peste 3.000 de ingrediente diferite pentru realizarea produselor din portofoliul mărcii.

Ne bucurăm că toate aceste eforturi ne-au adus aici, pentru că știm că acesta este un pas uriaș nu doar pentru Garnier, ci pentru industria frumuseții în ansamblu.
De ce este Leaping Bunny atât de important pentru Garnier?
Am ales să colaborăm cu organizația Cruelty Free International pentru că este principala organizație care militează pentru încetarea testării pe animale, dar și pentru că programul Leaping Bunny oferă cea mai bună asigurare pe care un consumator o poate obține că un brand face tot ceea ce se poate pentru a-și examina în mod continuu rețeaua de aprovizionare și se angajează să elimine orice formă de testare pe animale din lanțul său de aprovizionare.

De altfel, ambalajele produselor Garnier din întreaga lume vor primi, treptat, cunoscuta siglă Leaping Bunny, care este un simbol universal pentru practicile cruelty-free, cunoscut pe plan global.
Care credeți că va fi impactul (global) după această certificare?
Garnier este cel mai mare și cel mai răspândit brand cu care organizația Cruelty Free International a colaborat vreodată, așa că această certificare marchează un moment important nu numai pentru noi și pentru organizație, dar și pentru industria frumuseții din întreaga lume.
Concret, când vom vedea simbolul inscripționat pe produse?
Certificarea a devenit oficială pe 9 martie 2021 și lucrăm activ pentru a ne actualiza ambalajele și a afișa sigla, dar nu vrem să le distrugem pentru a face acest lucru și, prin urmare, le actualizăm pas cu pas. Ne așteptăm ca primele să apară fizic, în România, până la finalul acestui an.

Anunțul vine în urma unui an de referință pentru brand. În 2020, acesta a lansat „Green Beauty: Angajamentele Garnier pentru Sustenabilitate”, o abordare 360 în materie de sustenabilitate.
Gesturile contează
Starea planetei este și în mâinile noastre, motiv pentru care te încurajăm să sortezi și să reciclezi corect recipientele produselor pe care le folosești zi de zi.
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.