de mădălina ionescu

Frumusețe și tendințe în vremea pandemiei

Pandemia nu a schimbat doar modul în care lucrăm, gătim, cumpărăm sau ne îmbrăcăm, ci și rutina de beauty.

cum va arăta deci Viitorul frumuseții?

Iată un mic rezumat al previziunilor făcute de trendsetteri și companii de market research.

„safe beauty” va fi pe buzele tuturor

Specialiștii spun că produsele de beauty promovate drept „naturale” și „curate” vor evolua în „safe beauty”. Se va pune accent tot mai mare pe branduri și produse bazate pe știință, fie că vin din ingrediente naturale sau sintetizate în laboratoare.

DETALII
DETALII

mai puțină experiență la raft

Mai mult, este posibil ca mostrele din magazine să devină un vis frumos în curând, tot mai multe branduri luând deja în calcul testările virtuale sau pe cele acasă. Ceea ce poate să ducă la punerea accentului mai degrabă pe sfaturi practice pentru clienți, în defavoarea prezentării intensității unei culori sau a unei texturi de ruj, de pildă.

ASCENSIUNEA SKINFLUENCERS

Atenția tot mai evidentă pentru îngrijire se vede și pe TikTok - tagurile cu #skincare au ajuns la 11 miliarde, iar o nouă categorie de influencers, denumită „skinfluencers”, interesată în general de produsele naturale, îi fascinează pe cei din Generația Z.

DETALII
DETALII

Fără gen în frumusețe

Pandemia a încurajat mișcarea #genderfree, mai ales într-o perioadă de stare de urgență globală, în care foarte multă lume a vorbit deschis despre unicitate, diversitate și expresivitate. Altfel spus, e clar că tânăra generație masculină țintește chiar mai mult spre industria de machiaj, încercând să recupereze cele două secole în care a fost privată de această categorie de produse.

DETALII
DETALII

Descoperă noul Glamour!