
Amalia Dobre
Glamour loves
Cum contribuie industria modei la lupta împotriva coronavirusului #2
_
Scriam săptămâna trecută despre brandurile care au făcut donații și și-au mobilizat atelierele mai mici și mai mari pentru a produce echipamente de protecție pentru medici. De-atunci, lista a devenit și mai generoasă.
Facem o scurtă recapitulare
_
Dacă ai intrat de curând pe pagina de Instagram a brandului Gucci ai observat mesajele informative ale Organizației Mondiale a Sănătății, pentru că brandul și-a unit forțele cu OMS pentru a menține comunitatea informată și pentru a încuraja donațiile în lupta cu pandemia de coronavirus.
_
Mai mult, Gucci a donat 1.000.000 de euro pentru Protezione Civile National Department și un milion de euro pentru fondul Organizației Mondiale a Sănătății – și a produs 1.100.000 de măști chirurgicale și 55.000 de combinezoane pentru medici.

_
Armani a donat 1.400.000 de dolari pentru trei spitale din Milano, unul din Roma și către Agenția de Protecție Civilă din Italia. În plus, atelierele Armani produc acum măști chirurgicale și echipamente de protecție pentru medici.

_
Ralph Lauren a asigurat cea mai mare donație de până acum a unui brand de lux – 10 milioane de dolari pentru trei dintre inițiativele OMS: COVID-19 Solidarity Response Fund, Emergency Assistance Foundation și Pink Pony Fund. În completare, a început producția a 250.000 de măști chirurgicale și a 250.000 de combinezoane pentru medici.

_
Mayhoola, compania-mamă a brandurilor Pal Zileri, Valentino Group și Balmain, a donat un sistem de ventilație spitalului Sacco din Milano, 1.000.000 de dolari pentru a acoperi cheltuielile spitalului în această perioadă și 1.000.000 de dolari pentru Protezione Civile Italiana.

_
Jimmy Choo donează 500.000 de dolari – jumătate din sumă către Organizația Mondială a Sănătății și jumătate către NHS Charities Together din Marea Britanie.

_
Michael Kors a donat 1.000.000 de dolari care vor fi împărțiți între spitalul New York-Presbyterian și NYU Langone Health (750.000 de dolari), Love We Deliver din New York (250.000 de dolari) și platforma de strângere de fonduri inițiată de CFDA/Vogue Fashion Fund (250.000 de dolari).

Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.