
Andreeea Grecu
Glamour loves
Colorare fără compromisuri a părului cu produsele Redken

_
Produsele profesionale pentru îngrijirea și colorarea părului Redken s-au lansat și în România în luna mai a acestui an. Îți spunem tot ce trebuie să știi despre brandul numărul 1 de colorare din SUA, dar și cum poți testa chiar tu produsele. Și avem o surpriză pentru tine!
Ce este Redken?

_____
Brandul a luat naștere în 1960 la New York la inițiativa actriței Paula Kent care a făcut echipă cu chimistul Jehri Redding pentru a crea o serie de produse cu pH scăzut, speciale pentru părul ei sensibil, agresat de produsele existente pe piață în acel moment.
_____
Ulterior, cei doi s-au dedicat și unui program intensiv de educare a hairstiliștilor, Redken devenind, în 1970, primul brand care oferă seminarii de educație bazate pe știința firului de păr și seminarii despre cum aceștia își pot dezvolta afacerea.

Grație grijii pentru păr și viziunii avangardiste, Redken a devenit rapid lider al frumuseţii în culisele prezentărilor de modă. În 1994, Redken s-a poziționat ca un trendsetter & fashion brand, devenind lider în backstage beauty, prin colaborările cu Săptămânile Modei de la New York, Londra, Milano, Paris.
Acum Redken aduce în România produsele și tehnologiile inovatoare care i-au adus recunoașterea globală, dar și seminariile lor de educare pentru ca părul tău să fie pe mâna celor mai buni și mai informați hairstiliști.

Știința proteinelor
În ultimii 60 de ani, Redken a dezvoltat continuu complexul proteic utilizat în produse. A pus la dispoziție astfel pe piață o gamă largă de produse capabile să reconstruiască părul pentru a repara deteriorarea și a-l fortifia de la rădăcină până la vârfuri.

Hair gloss
De ce sunt Shades EQ cele mai iubite produse Redken? Pentru că sunt o adevărată inovație în domeniul colorării părului. Aceste culori semi-permanente amplifică strălucirea naturală a părului, în timp ce corectează și revitalizează tonul acestuia.

O filosofie unică a culorii
Principiile coloristice Redken sunt bazate pe înțelegerea zonelor capilare și a nevoilor fiecăreia dintre acestea. Astfel, culoarea permanentă este aplicată doar pe zona 1, iar Shades EQ pe zonele 2 și 3 pentru a obține o culoare uniformă și o strălucire maximă a părului tratat chimic.
Iată ce transformări a făcut Sorin Stratulat, unul din ambasadorii Redken România, cu produsele.
Intră pe contul ambasadorului pentru a descoperi toate transformările lui cu produsele Redken

„Pentru mine, Redken este brandul pe care l-am așteptat în România în primul rând datorită orientării către industria de beauty”, spune Sorin Stratulat.
„În centrul preocupărilor Redken stau hairstiliștii, lucru reflectat în filosofia lor: Learn Better, Earn Better, Live Best. Aceste trei lucruri cred că sunt viitorul industriei în care lucrez. Prin inovare, inspirație și conectarea la lumea fashion, Redken reușește să aducă în saloane, într-o manieră superaccesibilă, look-urile cele mai hot ale sezonului, astfel încât fiecare consumatoare de frumusețe să se regăsească”, spune Sorin Stratulat despre Redken.

Ți-am promis și o surpriză la început! Poți avea ocazia să testezi faimoasele produsele chiar în cadrul unei ședințe de colorare într-unul dintre saloanele Redken din București, Cluj, Timișoara, Brașov sau Sibiu dacă te înscrii la concurs. Urmărește pagina noastră de Instagram pentru mai multe detalii!
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.