Andreea Grecu

29 mai 2019

Cea mai nouă colecție Alexandre.J: când design-ul sticlei de parfum întâlnește arta

____________

Brandul Alexandre.J nu are nevoie de descrieri prea detaliate pentru a fi recunoscut din mulțime. Este suficient doar să pășești într-o parfumerie și fără să îți dai seama cum și de ce, te vei opri în fața lor.


____________

Sticlele care valorifică materiale prețioase într-un design rafinat unde luxul se împletește cu arta detaliilor și cu influențe artistice, îți vor fura privirea pentru a descoperi apoi aromele cu personalitate pe care le adăpostesc.

Brandul Alexandre.J, disponibil în România exclusiv în parfumeriile Beautik, a lansat recent o nouă ediție limitată: Atelier d'Artistes.

Amélie Jabban, Global Brand Manager Alexandre.J, a fost prezentă la eveniment

Iar noi am profitat de ocazie pentru a afla mai multe despre filozofia și sursele de inspirație ale acestui brand spectaculos.

Cum a luat naștere brandul Alexandre. J?_________

Este o poveste de familie care a luat naștere acum 8 ani, este chiar familia mea. Alexandre J. lucrează în industria parfumurilor de 30 ani, însă pe lângă asta este pasionat de arhitectură, de călătorii, de artă.


Odată, în timp ce discutam, mi-a zis: „Ce-ar fi să ne lansăm propriul brand și să creăm ceva cu totul ieșit din comun, care să implice și cultura, arta, artiști diferiți din medii diferite, unde ambalajul să nu fie pur și simplu o sticlă cu un sticker, să ieșim din zona noastră de confort?”.

Și așa am început aventura pentru a lansa oficial brand-ul, iar în cei 8 ani de când facem asta am creat noi colecții pentru a aduce mereu un plus de valoare consumatorilor și pentru a-i surprinde.

Cum ai descrie brand-ul într-un singur cuvânt?_________

Experiență. Pentru că ai parte o experiență completă: o experiență vizuală, una tactilă și una olfactivă. Îți provoacă tot felul de emoții.

Care sunt sursele de inspirație în crearea parfumurilor?

Ne inspirăm din tot ce ne înconjoară, poate fi o întâlnire, o călătorie sau o poveste pe care o auzim. Atunci când am pornit în această călătorie, am vrut să creăm un parfum pe care oamenii să îl iubească ca pe o piatră filozofală.

Piatra filozofală este visul tuturor pentru că aduce iubire, bogăție. Așa că am spus că trebuie să creăm un capac care să arate ca un vis, iar pentru asta ne-am jucat cu tot felul de minerale.

Cât durează crearea unui parfum, de la idee până la forma finală?

Poate dura de la trei luni până la doi ani. Depinde de inspirație, depinde de abilitatea echipei de a fi creativă.

Din tot acest timp, Cât dedicați design-ului atât de impresionant?

Este foarte greu să ai o idee și să o faci să devină realitate, să o transformi în produsul final așa cum l-ai visat. Așa că aș spune că design-ul reprezintă cam 60-70% din timpul total. După ce miroși parfumul, începi să îți dai seama ce îți dorești.

Începem cu o schiță pe hârtie pentru că avem nevoie să desenăm. Câteodată mi se întâmplă ca după doar una sau două sesiuni să am parfumul gata, atât de ușor.

Care este cel mai reprezentativ parfum pentru brand?

Aș spune că este chiar linia Atelier d’Artistes, această colecție este una dintre cele mai bune creații din industria parfumurilor. Ideea din spatele acestui concept, ca de altfel și din spatele celorlalte linii, este folosirea unui material brut neobișnuit, precum sideful sau cristalele - sunt materiale brute extraordinare - și să lăsăm diferiți artiști, din medii diferite, să se implice și să creeze ce este mai bun.

Dacă ar fi să aleg un singur parfum care ne reprezintă cel mai bine, probabil este Coeur Rouge pentru că este foarte senzual și trezește și o emoție în același timp, de la sticla în formă de inimă și până la miros.

Cum arată femeia care ar purta un parfum din colecția Atelier d’Artistes?

Iubește cultura, este pretențioasă, călătorește mult, are standarde bine stabilite, nu se plafonează la ceea ce știe și îi place să iasă din zona ei de confort. De asemenea, are o personalitate foarte puternică și își dorește ceva care să i se potrivească și să îi semene, să poată asocia parfumul cu o parte din viața ei.



THANK YOU FOR READING!

Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.