
Mihai Ghiduc
18 februarie 2019
Ce faci când ești în tranzit și avionul tău lipsește la apel
Mai devreme sau mai târziu, ți se va întâmpla asta. Ai o escală în drumul spre vacanța ta de vis și, dintr-un motiv sau altul, avionul cu care ar trebui să-ți continui călătoria nu este la terminal.

Poate a decolat deja, pentru că prima parte a călătoriei tale a durat mult mai mult decât era programat.
Poate că, pur și simplu, avionul s-a defectat.

Poate că vremea este foarte proastă.

Sau poate ai petrecut prea mult timp în duty free și nu te-ai mai uitat la ceas.
Oricare ar fi situația, iată ce trebuie să faci!

Ia legătura imediat cu biroul companiei cu care zbori și explică-le situația.

În mod normal, ar trebui să-ți ofere un bilet pe următorul zbor disponibil!
În caz că avionul deja a plecat, nu-ți fă griji de bagaje. Datorită regulilor de securitate, dacă pasagerul nu ajunge în avion la timp, bagajul este dat obligatoriu jos.

Dacă zborul e în aceeași zi, vei primi un voucher pentru masă și băutură.
Dacă trebuie să rămâi peste noapte, atunci ține cont de următoarele:

Compania aeriană îți va asigura cazare. De obicei, în unul dintre hoteluri din apropierea aeroportului.

Lucrurile tale au rămas în bagajul de cală. Cere un kit cu produse de igienă și un tricou.
Dacă ai timp și nu ești departe de oraș, profită de ocazie pentru o masă a un restaurant drăguț.
Vei primi oricum un voucher pentru masa de seară la hotel, dar nu te aștepta la nimic fancy.

Dacă întârzierea nu e din vina ta sau din cauza vremii, ai, cel mai probabil, dreptul la o compensație.
Asta ar trebui să facă întârzierea mai plăcută. Cere detalii de la compania aeriană sau fă o plângere pe siteul oficial. Există și firme care fac asta pentru tine, contra unui comision.
Dacă ceva nu merge cu trebuie în oricare din pașii anteriori, folosește puterea social media.
Companiile sunt sensibile la astfel de lucruri!
Created with Newsroom AI
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.