Liliana Niculescu

Brand Story Time

lunet

_

Continuăm seria Brand Story Time, unde vrem să îți facem cunoștință cu antreprenori locali care ne povestesc despre provocările pe care le întâlnesc în drumul lor creativ.

_

Vrei să îți cumperi online niște ochelari chic, dar eziți puțin pentru că nu știi cum ți-ar veni? Lunet Eyewear e primul brand de acest fel care își oferă posibilitatea de a proba rame optice la tine acasă. Am vrut să aflăm de la Ștefan Gugurel, fondatorul Lunet, care e povestea lor și cum au reușit să construiască un business cu aer occidental.

Care e povestea brandului Lunet?

_

Putem spune că Lunet a pornit de la o nevoie personală care, de fapt, e o nevoie generală. Știam că oferta de rame pe care poți să le găsești în magazinele de la noi e destul de standard, iar prețurile pachetului de rame și lentile nu sunt tocmai mici. Așa că am creat Lunet pentru că suntem convinși că oamenii își doresc o alternativă care să le ofere ochelari de calitate la un preț accesibil.

Cine se ocupă de designul produselor? Ce materiale folosiți?

_

Noi facem design-ul ochelarilor și folosim doar materiale de calitate în procesul de fabricație: acetat și oțel inoxidabil. De lentile, se ocupă specialiștii de la Interoptik, pe baza rețetei oftalmologice pe care o primim de la clienții noștri.

Cum funcționează serviciul de home try-on?

_

E super simplu. Și nu costă nimic. Oricine vrea să-și ia ochelari de la noi, poate să comande până la patru perechi pe care să le probeze timp de 5 zile, timp suficient în care să ia o decizie, fără nicio presiune. Transportul e din partea casei, și la dus, și la întors.

Cu ce vă diferențiați față de alți producători din domeniu?

_

Lunet Eyewear este o alternativă la magazinele clasice de optică, așa că multe lucruri sunt diferite. În primul rând, ne diferențiem prin design. Apoi, totul se întâmplă online, începând cu serviciul de home try-on și până la comanda finală. Și, nu în ultimul rând, costul lentilelor este inclus în prețul ochelarilor, serviciu pentru care la un magazin de optică ești nevoit să plătești în plus.

În toamna anului trecut, timp de un weekend, ați avut un pop-up store la The Kube. Veți repeta experiența, unde vă pot vizita cei interesați?

_

Cu siguranță o să mai facem și altele pentru că sunt fun și pentru că ne oferă ocazia să socializăm cu oamenii care sunt interesați de ceea ce facem. Când și unde va fi următorul pop-up store Lunet, încă nu știm. Posibil la Romanian Design Week. Și dacă cineva vrea să ne facă o vizită, suntem ușor de găsit. Sediul nostru e în București, pe strada Paris, numărul 9, la etajul 3.

Ce înseamnă pentru voi experiența antreprenorială pe piața românească? E ușor, v-ați lovit de piedici?

_

Nu a fost și nici nu e ușor. Dar faptul că oamenii chiar cred în produsele noastre ne motivează să continuăm ce facem. Practic, pentru noi, antreprenoriatul e o experiență continuă de învățare. Și nu putem să spunem că am avut parte de piedici până acum, ci mai degrabă de provocări.

Ce planuri aveți pentru brandul vostru?

_

Lista de planuri e lungă. În primul rând, vrem să producem mai multe modele de ochelari și să deschidem primul showroom Lunet în București. Apoi, ne dorim să facem disponibil serviciul de home try-on și în afara țării, pentru început în Europa de Est. Și pe lângă toate planurile de dezvoltare pe care le avem, ne propunem să sprijinim și comunitatea de artiști emergenți din România.


Alege-ți perechea de ochelari preferată de pe site-ul Lunet și pregătește-te pentru o nouă poveste din seria Brand Story Time.

Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.