Natalia Muntean

Glamour picks

7 branduri scandinave pe care am pus ochii

_

Roma, Paris, Londra, faceți loc! Scandinavia pare să cucerească tot mai multe inimi datorită designului minimalist și orientării către confort. Iată câteva dintre numele pe care trebuie să le cunoști.

Cecilie Bahnsen

_

Nu am concepe această listă fără unul dintre cele mai de succes nume din industria modei scandinave. Cecilie Bahnsen a fost fondat în 2017, câștigând popularitate și în afara Danemarcei în ultimul an. Rochii diafane, tul, imprimeuri prețioase, siluete cu volum sau baby doll sunt elementele care definesc universul acestui brand.

House of Dagmar

_

House of Dagmar este un brand suedez care a fost fondat în 2005 de către trei surori: Karin, Kristina și Sofia, Dagmar fiind numele bunicii lor. Tricotajele și croiurile simple, inspirate din artă contemporană sunt semnătura lor. În 2019, brandul s-a angajat să se concentreze mai mult pe sustenabilitate, utilizând textile reciclate sau obținute din surse ecologie și planificând să nu mai producă CO2 începând cu 2025.

Holzweiler

_

Eșarfele de lux au reprezentat piesa de rezisență la începuturile Holzweiler, dar între timp, brandul s-a extins, creând în prezent piese esențiale, ce pot fi purtate în fiecare zi. Hanorace (preferate chiar și de Gigi Hadid) sau rochiile tricotate, perfecte pentru iernile scandinave, au reușit să plaseze brandul norvegian între cele mai apreciate.

Stine Goya

_

Cu siguranță una dintre mărcile daneze care se distanțează de ideea minimalismului scandinav, Syine Goya se caracterizează de explozii de culori și mixuri suprinzătoare de textile. Brandul a fost fondat în 2006, în Copenhaga, de către designerul Stine Goya care și-a dorit să creeze colecții inspirate din artă.

Filippa K

_

Și acum să vorbim despre un brand deja legendar: Filippa K a fost creat acum mai bine de 20 de ani, iar piesele lansate de ei se caracterizează prin confort, simplitatea croiului și calitate. De altfel, brandul suedez se numără printre cele care fac eforturi pentru a promova ideea de sustenabilitate și consum conștient în industria modei.

Ganni

_

Probabil cel mai popular brand de modă scandinav este Ganni, la cârma căruia stă, din 2009, cuplul Ditte și Nikolaj Reffstrup. Cei doi și-au dorit ca piesele Ganni să îmbine două tendințe contrastante: feminitatea și siluetele androgine.

_

Și pentru că această marcă a fost creată la Copenhaga, un oraș ce nu poate fi descris altfel decât relaxat și fun, tricourile cu imprimeuri, rochii în carouri ce sunt purtate peste jeans și piesele din denim, toate sunt caracterizate de un aer effortless cool.

Lovechild 1979

_

Echipa din spatele acestui brand, formată doar din femei, și-a dorit să creeze piese ce combină imprimeuri îndrăznețe, un strop de feminitate și croiuri ușor masculine. Astfel, rochii din mătase, bluze și pantaloni reinterpretați și tricotaje reprezintă ADN-ul Lovechild 1979.

Created with Newsroom AI

Go to page

We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.