De Mădălina Ionescu
sustainable beauty
Iubirea față de noi înșine ar trebui să însemne automat și iubire față de planetă. De la noi colecții în ambalaje sustenabile la campanii de conștientizare, am ales câteva inițiative de beauty pe care le aplaudăm.
♡
Creată pe plajele sălbatice din Cape Town, noua campanie Maria Nila surprinde deopotrivă sălbaticia și frumusețea oceanului. Brandul se alătură astfel eforturilor de protejare a apelor oceanice, prin donarea profiturilor realizate din vânzări către The Perfect World Foundation și proiectului său „Save the Oceans”.
Spune bun venit noii linii de geluri de duș Fresh Blends de la Nivea, cu o formulă biodegradabilă în proporție de 98% și ingrediente derivate natural, cruelty-free. În plus, combinația armonioasă dintre extractele delicioase din fructe și laptele vegetal răsfață total simțurile, pe cuvânt de onoare!
Givenchy a lansat prima sa gamă de îngrijire a tenului cu efect anti-stres. Flacoanele sunt create din plastic şi sticlă reciclabile, ce pot fi separate atunci când produsul este terminat, pentru a face procesul de reciclare mai facil. În plus, cutiile sunt confecționate din hârtie FSC, derivată din pădurile sustenabile și gravate cu cerneală provenită din surse bio.
Una dintre cele mai așteptate lansări ale verii vine de la Yves Saint Laurent: o colecție de skincare bazată pe ingrediente de origine naturală, în proporție de minimum 80% și cu origini responsabile. Ambalajele sunt realizate din plastic reciclat și reciclabil, cu posibilitatea reîncărcării. iar lista de ingrediente este complet transparentă.
Nature Box, în parteneriat cu Plastic Bank, organizație globală ce luptă să reducă deșeurile de plastic din oceane și sărăcia din comunitățile în curs de dezvoltare, a lansat o ediție limitată de două produse al căror ambalaj este fabricat 98% din plastic biodegradabil. Denumit Plastic Social®, acesta este colectat de pe plaje și soluri de către localnicii comunităților sărace, predat la centre special amenajate și reciclat pentru a fi utilizat la ambalarea produselor.