
De Mădălina Ionescu
»
Wild wishes
5 branduri de beauty pe care mi le doresc în România ASAP
(Beauty) On my radar
Știi cum e... dai de un brand, cel mai probabil pe Instagram, te îndrăgostești, vrei neapărat produsele acelea, dar surpriză: nu sunt disponibile în România și nici nu se livrează aici. Ce-ți rămâne? Speranța. Și, uneori, ca-n cazul meu, un story.
Paradoxal, scriu acest material în timp ce mă bucur de câteva lansări cool în țara noastră (spre exemplu, Drunk Elephant se găsește acum în Sephora, Ilia Beauty a răsărit frumos pe Savin'Skin, Ariul este disponibil în Douglas sau Sachajuan ne seduce de pe notino.ro). Și, deși o multitudine de branduri cool, de nișă sau new-entries sunt, de cele mai multe ori la un click și-un transport distanță, am nevoie să încerc produse de la 5 branduri anume.
Iar nefericirea-mi vine de la faptul că aceste 5 branduri nu sunt disponibile nici pe Cult Beauty, nici pe Beautylish, nici pe vreun alt site care să livreze în România. Sau, cel puțin, căutările mele nu m-au dus în acel loc online magic în care să pot să apăs satisfăcută pe butonul „Comandă”. Lansez și un apel pe această cale: dacă știi tu unde pot să le găsesc, te rog să dai un share, ți-aș rămâne profund recunoscătoare.
Între timp, îmi împărtășesc mâhnirea aici și aștept ca divinitatea să lucreze în favoarea mea doar pentru că am scris un articol. Dar acum să vedem care sunt brandurile.

Violette_FR
E o marcă recent lansată, ce-i drept, dar a woman can dream. Pe Violette o admir de ceva vreme, încă dinainte să fie make-up artist internațional pentru Dior, apoi Global Beauty Director la Estée Lauder. Așa că îți poți imagina cum am dansat în gând când am văzut că și-a lansat propriul brand. Produsele de skincare și make-up create de ea sunt un reminder că ne-am născut frumoase și perfecte în felul nostru, lucru care se vede și în paleta cromatică delicată. Iar designul lor minimalist mă ademenește zilnic.

by Humankind
Cine a zis că un brand nu te poate ajuta să vezi mai bine riscurile la care supui planeta nu a dat peste by Humankind. Mantra sa ar fi aceasta: în loc să reciclăm la infinit, mai bine am încerca să reducem risipa, axându-ne strict pe produsele esențiale în rutină. Evident, care sunt safe atât la nivel de formulă, cât și de ambalaj. Și când acestea arată atât de cool și au review-uri atât de bune, cum să nu ți le dorești? Eu, una, de pe Instagram le vreau la mine în baie acum!

Rowse
Rowse se traduce printr-o colecție de formule de îngrijire a pielii raw, plant-based, menite să ne facă să fim mai atente cu frumusețea noastră, dar și cu cea a planetei. Pentru că natura este în ADN-ul brandului, iar asta se vede dincolo de ingrediente în sine, ajungând până la metodele de prelucrare a resurselor - toate etice și durabile. Revenind la produse însă, Doamne, par a fi divine și oftez de fiecare dată când mai văd câte o postare de-ale lor în social media.

Rare Beauty
Da, încă un nume cu o vedetă în spate, Selena Gomez în cazul acesta, dar chiar nu ai cum să rămâi indiferentă la filosofia Rare Beauty. Îmbrățișează diversitatea, unicitatea și incluziunea și merge chiar mai departe de atât, propunând programe de sănătate mintală. În paralel, produsele de machiaj se aliniază acelorași standarde care ne eliberează de corsetul social - de aici și majoritatea nuanțelor intens pigmentate, curajoase.

Glossier
O persoană sceptică mi-ar spune că la Glossier e muuult marketing în spate. Și da, așa e, dar parcă nu pot trece cu vederea faptul că a fost unul dintre primele branduri pentru care comunitatea a fost vitală. Așa a cucerit și generația millennial, mult mai atentă la ce pune pe piele, la etichete și la filosofia brandurilor. Este, de altfel, și o marcă ce stăpânește perfect arta no make-up make-up, motiv pentru care trebuie să încerc produsele. Măcar să știu dacă merită hype-ul.
Skin saviours
Ar mai fi și Lush de adăugat pe listă, dar am descoperit că livrează în România dacă setezi moneda în euro. Acum, lăsând lamentările deoparte, de multe ori se întâmplă să am și surprize (frumoase). Cum sunt aceste 3 branduri K-beauty.
Go to page
We're sorry, it looks like your browser doesn't support this experience.